Zgłoszenie Klient Indywidualny

Szanowni Państwo,

W celu zgłoszenia reklamacji, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.
W okienku "opis zgłoszenia" prosimy o szczegółowy opis przyczyny reklamacji.

Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia.
Z uwagi na złożoność niektórych zgłoszeń reklamacyjnych czas rozpatrzenia zgłoszenia może się wydłużyć i jest uzgadniany indywidualnie z Klientem.

Pozdrawiamy,
Zespół Reklamacji
ORKLA CARE S.A.
Fabryczna 5A
00-446 Warszawa
Kategoria zgłoszenia
Nazwa produktu
Nr serii
Data ważności
Ilość.

Załącznik

Załącznik
Klauzula informacyjna RODO
Klauzula informacyjna RODO Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (w skrócie nazywane „Rozporządzeniem”), a także krajowe przepisy odnoszące się do ochrony danych osobowych. Administratorem danych osobowych jest: Orkla Care S.A. z siedzibą w Warszawie, NIP 521-05-23-942, wpisana do rejestru spółek prowadzonego przez XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000029528, kapitał zakładowy 64 575 550 zł opłacony w części [dalej: „Orkla Care”]. Administrator danych osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można skontaktować się pod adresem: daneosobowe@orklacare.pl , tel. 22 358 13 00. Dane osobowe są przetwarzane w celach: • realizacji umowy o świadczenie usług sprzedaży (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia), • rozliczeń finansowych i sprawozdawczości rachunkowej (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia), • realizacji prawnie uzasadnionych interesów ADO, tj. marketingu bezpośredniego własnych produktów oraz personalizowania oferty marketingowej (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia), • ustalania, dochodzenia, obrony roszczeń. Dane jakie będziemy przetwarzać to: imię (imiona), nazwisko, adres e-mail, numeru telefonu, dane adresowe. Dane osobowe będą udostępniane w minimalnym, niezbędnym dla realizacji umowy podmiotom współpracującym. Dane będą przetwarzane: jeśli dane dotyczą zawartej z ADO umowy to nie krócej niż przez okres niezbędny do zrealizowania umowy, wykonania obowiązków sprawozdawczości rachunkowej oraz przedawnienia roszczeń mogących wynikać z umowy (tj. co do zasady do 10 lat od wykonania umowy), jeśli są zebrane w celu innym niż realizacja umowy, to do czasu wycofania zgody na ich przetwarzanie w tym celu, lecz nie dłużej niż 8 lat. Prawa, które przysługują każdej osobie to: • prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 Rozporządzenia), ich sprostowania (art. 16 Rozporządzenia), • prawo do przenoszenia danych (art. 20 Rozporządzenia), • prawo do usunięcia danych (art. 17 Rozporządzenia) przysługujące w określonych w Rozporządzeniu przypadkach • prawo do ograniczenia ich przetwarzania (art. 18 Rozporządzenia), • prawo do złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych (art. 21 Rozporządzenia). W przypadku sprzeciwu złożonego przed realizacją umowy lub w trakcie realizacji, złożenie będzie wiązało się z brakiem możliwości realizacji części wszystkich usług w ramach umowy i może zostać potraktowane jako wypowiedzenie umowy. • prawo do cofnięcia zgody (art. 6 ust 1 lit a) Rozporządzenia), w przypadkach, kiedy przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej zgody, • prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.